Första riktiga arbetsdagen..

..på fyra månader, var idag. Jag är helt slut men mycket lycklig. Äntligen är jag tillbaka i den vackra Svenska frodiga naturen.. Utrustad med motorsåg och redå att såga sönder allt som råkar att komma inom min motorsågs range. Jag ska dock mjukstarta lite och är därför såkallad groundie ett tag framåt. Fälla träd, släpa grenar och förse klättrarna med allt ifrån bensin till kikare, i alla fall sommartid då någon ovetande kvinna beslutat sig för att bättre på tuttbrännan bakom den täta häcken som täcker alla vinklar förutom trädklättrar-vinkeln, ett par hus bort.


Grym bild från i våras. Längtar som satan tills jag får börja klättra igen!

Det negativa för er läsare är dock att min trötta just nu värdelöst klena otränade kropp inte direkt är van vid att släpa stockar och såga hela dagarna, är i starkt behov av sömn. Därför får ni vänta tills imorgon innan ni får en redovisning om denna helgens mycket, MYCKET, intensiva tjugofyratimmarsfest. Den som väntar på nått gott..


Kommentarer
Postat av: Sara

Can´t wait for the party history!!

2009-09-29 @ 16:49:01
Postat av: Nils

Here you go!

2009-09-29 @ 22:24:00
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0