En go gäng!

Fr.v. Jack, Johakkim, Limpus, Bullar, Glisa (mina kära kusin), Jag, Moa, Ct, och Domina som precis spottat något mycket roligare än Agnes som tar bilden.

 

Häromveckan förvandlade vi vad som i vanliga fall hade varit en ligga hemma och äta Maryland Cookie's, dricka mjölk och tycka synd om levern- söndag till någonting så mycket bättre som ett picknickfestivalen-häng.

 

Ungefär hur mycket människor som helst hade tagit sig till apslätten i Kålltorp och stämmningen var mycket gemytlig och lugn. Några band spelade och en och annan sing-songwriter.

 

Vi låg där och njöt av livet medan vi kollade in banden, folks coola kläder, tatueringar och uringningar. (Fast i omvänd ordning..)


Det är sådanna dagar som får mig att utbrista; Jag älskar mitt Liv! WIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0