Snöar!

Idag vaknade jag med en känsla av att luft aldrig igen skulle kunna passera egenom min näsa. Den är så täp att jag tvivlar på om den någonsin kommer att öppna igen. Lite hosta på det och jag hatar officiellt Spirirt airlines för att de tvingade mig traska runt i vinter New York halva dagen igår huttrandes utan jacka.

Kan visserligen bero på sömnbristen också som jag kanske borde ha lärt mig att jag inte klarar av nu när jag för tredje gången på resan vart utan sömn i två dagar och blivit sjuk direkt efter det. Fail!

Min väska har fortfarande inte kommit och idag hade jag planerat in en resa till ett outletmall för att shoppa nya varma kläder. Det är bara det att det hjälper inte mycket med de tre tjocktröjor jag lånat av Mick-Mitch då det ser ut såhär utanför fönstret:



En vansyn för er därhemma antar jag men för mig är det första gången på nästan ett år. Ser fram emot julen som borde infinna sig inom en vecka eller två.

Snowboardabsinensen är nu högre än Empire State building och när den där känslan man får då man för första gången för året åkt liften upp och spänt fast sig och hoppar fram emot sluttningen infinner sig, kan jag lova att mina mungipor kommer befinna sig näst intill bakom öronsnibbarna.

Nu är det dags för nässpray och en god låt innan jag ska träffa Mick-Mitch.


Kommentarer
Postat av: Far

Skönt att höra att du iallafall funderar på om sömn påverkar hälsan. Själv orkar jag intentänka påmdet varje dag/far

2011-01-08 @ 02:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0