Bildbevis på vågsurfskills!

Efter att ha svarat på Silje och Zlatans otroligt lätta "veckans-fråga": Vad heter ALLA i Göteborg? Vilken jag givetvis nailade utan problem, vann jag häromdagen en Gopro-pad till min surfbräda. Sen fick jag låna Siljes Gopro för att få lite bildbevis på mina fina och svårt förvärvade vågsurfskills.

Med kameran i högsta hugg paddlade jag ut bland vågorna på Boomerang beach och trodde knappt på det själv när jag fick en av mitt livs bästa vågor nästan direkt. Med bildbevis och allt! Men nej..
 
Jag hade givetvis lyckats ta en bild när jag låg ner på magen i vattnet och sen stängt av kameran när det verkligen gällde. Tyvärr var det mer eller mindre den enda bra våg jag hann få innan kameran bestämde sig för att den inte fungerar utan batteri. Lyckades få ur den en sista andra andning och fick de här bilderna innan jag och kameran gav upp helt:
 
 
Det känns som om jag kommer återvända till de här bilderna och minnas solen, vågorna, brädan och livet här nere när jag kommit hem till den cirka fyrtio grader kallare verkligheten om några veckor..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0