Another day, another dollar..

En vecka på jobbet gick på ett kick och nu är jag helt inne i rytmen igen. Jobba, äta, jobba, lyssna på visdomar blandat med kärleksfulla utbrott som oftast lyder "FÄÄÄDIG SNAAT?!", "VAFAAAN!" eller "INGE KAFFE?!, DU FÅ SPAACKEN!" från Thai-Conny, jobba mera, sova.. Och om igen.

Men med en morot bokstavligt talat, stor som en världsdel, går tiden fort och jag sparar så mycket jag bara kan.

Dessutom har våra aningen annorlunda arbetsuppgifter fått tiden att gå ännu snabbare. På första bilden har vi arbetslaget som byggt tältet på andra, och på sista har Ciaran och Mick-Mitch tillsammans med min debutplantering av thöjahäck.

27 dagar kvar..

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/785701/images/2012/pic_206636931.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: EDL

Sicket trevligt jobb det verkar vara!

Men visst nu är det juni, även oktober och november ska genomlidas...

Det ligger ju ändå något slags hantverk i det, det ska du vara stolt över!

Terminen börjar tidigt down under!

2012-06-14 @ 22:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0