Csn godkänt och ännu ett visdomsord..

Ett brev till csn och ett godkänt tillbaka var allt som behövdes för att skuldsätta mig mer än någonsin tidigare. Helt underbart. En kod från skolan för att söka visum och sen få det godkänt tillsammans med 29dagar är nu allt som står mellan mig och ännu en resa till andra sidan jorden.

Trädakutens egen Dalai Lama - Thai Conny har förresten gjort det igen: slängt ur sig en visdom så djup att marianergraven inte är en stark nog liknelse för att beskriva den. Håll i er, och tänk att detta uttalades live till en kund.

"..man får inte ha tummen mitt i pekfingret.."

..wow.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Göttans ju!! Kul! Jag drar iväg i början av september ser det ut som, har inte bokat någon biljett än.. men snart så...

2012-06-11 @ 19:41:55
URL: http://lovisarogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0