17.00 jag drar.

Idag var det egentligen meningen att jag, Petrus Galli och herr Westman skulle åka longboard på Öland och njuta jämt ut av motvind och varandras sällskap. På grund av sjukdom och ett regnmoln på väderprognosen blev det tyvärr inställt. Såå.. Jag lackade ur och bestämde mig för att dra själv. Inte till Öland och inte i motvind, men så långt jag orkar och åt det hållet det blåser. Nu sitter jag i skogen och har precis slagit upp tältet. Måste stressa lite för att hitta ved innan det blir mörkt, men det blir livefeed från mina tankar i skogen här i natt.


Kommentarer
Postat av: Ylva

naaaajs!!! skicka hit solen, här var det nys snöstorm...

2012-05-05 @ 20:45:20
URL: http://lovelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0