På väg till Sydney..

Det var alldeles för många som tittade på mig, jag var tvungen att se precis såhär hård ut. Blue steel.

Egentligen är jag glad som få. Helt klar med denna OCH nästa veckas skola, träningsvärk i armarna eftersom min nyvunne vän Sofie drog med mig till ett klättergym igår, precis lagom mycket jordnötsmör på mackan jag har framför mig. OCH just det ja, JAG SITTER PÅ FLYGPLATSEN OCH VÄNTAR PÅ FLYGET TILL SYDNEY!
 

Inget ont om mitt nya hem på guldkusten men det ska verkligen bli kul att se lite mer av Australien äntligen. Dessutom har jag min gode vän Jack, born and raised, i Manly beach, Sydney, som värd och guide.
 
Jack, i sin guideoutfit, en vanlig tisdag.
 
Imorgon ska jag följa med honom och se hur det går till när de klättrar i träd på denna sidan jorden, sen ska vi besöka en jazzfestival som tydligen går av stapelen 30m från hans dörr. Finns det tid över, och det hoppas jag verkligen, ska jag även ta mig tid och olla The Sydney Opera House. Givetvis tillägnat min forne reskamrat Martin som claimade den världskända byggnaden först.
 

Kommentarer
Postat av: moster Ewa

jag tycker att du ser tröttare än hård ut

2012-09-26 @ 08:25:45
Postat av: Dennis

Tjena hejsan Nils :)

Vad har hänt med din paralellslalompartner Martin..??

2012-09-26 @ 21:43:57
Postat av: Nils

Jag var rätt trött också, somnade ändå 21.30 dagen innan;)
Tjenare Dennis! Han chillar fortfarande i Centralamerika, är tydligen less på att blogga bara. Han lever och mår bra, sen vet jag inte så mycket mer=)

2012-09-27 @ 07:00:35
URL: http://nilsjohansson.blogg.se
Postat av: Anna Ekstedt

Ojojoj! Kan inte ens föreställa mig hur guidens outfit ser ut en speciell lördagskväll, om han är så stilig en alldeles vanlig tisdag. :) Hälsa så gott!

2012-09-29 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0