Fiskpinnar och potatismos! Kan livet bli bättre?

"Fiskpinnar med mos, kall cola och EM på tv.. ..kan livet bli bättre?!?!" såg jag skrivet på facebook igår. Min första tanke var att personen som skrivit detta inte direkt siktade mot stjärnorna när hen ställer krav på livskvalité. Men å andra sidan, ögonblick när mitt liv inte kan bli bättre är kanske för någon annan att likna vid rena rama upptvättandet av någon annans bakfyllespya "åhå, makaroner igår.. urk". Som till exempel min semestervecka;

 



Den 21-28 Juli ska jag åka upp och hälsa på Zlatan och Silje som jobbar på ett surfcamp i Norge. Må med goda vänner, surfa, skata miniramp och klättra upp på minst ett par berg. Citerar fiskpinnen; "(..)..kan det bli bättre?!?!)

 

 Mina före detta sambos Silje och Zlatan. 



Medan någon skulle se mitt semesterparadis som: åka norrut?????, till en av de regnigaste ställena i skandinavien som dessutom är det dyraste?, med iskallt vatten?, utan ens en affär och än mindre en bar? Vafan är det fel på dig! så är inga av ovan nämnda semesterparadisegenskaper ens aningen opeppbringande för mig. Så därför o du anonyme fiskpinneälskande, coladrikande -fotbollsfantast. Njut av ditt så njuter jag av mitt!

Förresten, innan jag lutar mig tillbaka och slipar ner mina hjärnceller med en hjärncellsrasp i form av UFC 159 (MMA-våld) vill jag bar uppmärksamma att jag blivit frågad på date här i kommentarsfältet till förra inlägget. Medan jag rodnar som en liten liten flicka och är mycket smickrad måste jag tyvärr meddela att jag numera måste avböja alla de tusen och åter tusen dateförfrågningar som trillar in. Stina han först. Jag är numera paxad.


Kommentarer
Postat av: EDL

Underbart med uppdatering!
Så du kilar stadigt... härligt!

2013-07-16 @ 01:25:18
Postat av: Maija

Hej Nils, ser att du inte uppdaterat bloggen men det borde du göra :) har kikat runt i din resblogg och undrar om du skulle vilja skriva inlägg som är sponsrade inom vår kategori Resor? just nu har vi inlägg som passar din blogg! Hör av dig till [email protected] om det är intressant :)det är på bloggerfy.com ps. ta bort kommentaren när du läst den tack.

2013-08-23 @ 13:47:19
Postat av: EDL

Här var det inte mycket action...
Du vet ju att vi är många som uppskattar dina drapor!

Vapendragaren Martin har kasserat bloggen, vet du hur det är med honom? Han lever å mår?

2013-10-07 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0