Min första splirrans nya bräda..

Min första bräda som tack vare tidigare konstnär till ägare var illa tvungen att döpas till "Niggaz WIth Attitude" då detta stod skrivet över hela nosen om än förkortat till NWA, köpte jag i Nicaragua för $100USD. Den sprack första dagen, fylldes med vatten och var allmänt kass.
 
Min andra bräda, Mr Sideways, köpte jag även den begagnad fast i aningen bättre skick för runt $220AUD om jga inte missminner mig. Den sålde jag till min gode, och godtrogne, vän Jack i Sydney där den troligtvis inte kommer att nudda vatten igen försen jag åker dit och lånar den nästa gång.
 
Min alldeles egna och splirrans nya bräda. Det var längesedan jag var så rädd om någonting.
 
Min tredje bräda som allstå blir min första splirrans nya, inhandlade jag idag. För 4500dirham eller 3500SEK fick jag ZERO-brädan, fotpad, leash och en boardstrumpa. Zero är 6,4 fot lång, lite över 20 bred och tjock som satan. (Dessutom är den babyblå och rosa vilket ändå måste ses som en fin bonus och passande mig.) Det största problemet i mitt liv är alltså nu att passen som precis klistrats på måste sitta i ett dygn innan den får vara i vatten.
 
 
Ovanpå det ska jag nu se en föreläsning på 109minuter om kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder. Detta kommer bli en lååååååång dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: christina

grattis till den fina brädan. vi har varit på teneriffa och sett fina VÅGOR. Kram

2013-11-22 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0