Bilder..


Häromdagen frågade Mowgli om han fick låna en t-shirt av mig när vi skulle iväg och tuba. Det fick han. Det får han inte nästa gång...

Det är aldrig fel att göra en god gärning..



Den här killen jobbar på en restaurang som vi brukar hänga på. Här är han med en geckoödla fastbiten i örat. En vanlig servitör helt enkelt.



En av tubing dagarna var det någon som fick för sig att alla måste ha en stor åderpåle ritad någonstans på kroppen. Detta visste tyvärr inte jag då jag lät en viss t-shirt marodör gå lös med en penna på min rygg. Lindsay fixade till det lite med texten i alla fall. Hahaha förlåt till alla som inte ville se denna bilden, och jag kan trösta er med att det fanns bra mycket mer detaljerade snopp och sex konstverk som dansade runt elden denna dagen.

Kommentarer
Postat av: Mathias Benave

Nils, vad betyder tuba?

2008-12-15 @ 01:14:45
Postat av: Nils

Tubinng ar det man haller pa med nar man e i vang vieng. Man aker nerfor en flod pa en tube. tube,tubing, tuba.. =)

2008-12-15 @ 06:01:44
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0