Med en mohawk...

Häromdagen när jag var något berusad lyckades Leia och Lindsey övertala mig om att jag borde skaffa en mohawk. När vi idag gick förbi en kille som hade en spindel tatuerad i pannan, platåskor, världens fulaste klocka och en pall med en spegel framför kunde jag ju liksom bara inte backa ur. Jag har ju haft ett par mohawks i mitt liv men senast var jag fjorton och det känns inte riiiiktigt lika coolt längre. Men..


Innan..


För det första, utan att skryta är jag typ den största killen i stan. Även om jag inte är vältränad ser jag typ 3 ggr så stor ut som dom här små minimänniskorna i Vietnam. För det andra så har jag ärr både under ena ögat och i mitt i pannan. Folk tror hela tiden att jag är en boxare och börjar jabba mot mig på skoj. Nu När jag även har en frisyr som ser ut som en whitethrashfrilla tror folk att jag är livsfarlig..


Halva..


Det har ALDRIG varit såhär lätt att pruta! Jag biter bara ihop käkarna och vips så blir killen svinnervös och vi får halva priset utan att ens ha försökt pruta. Jag fick från och med i morse efter klippningen stå för alla förhandligar och det går faktiskt riktigt bra.


Efter.. Mr Whitethrash och Mr Spiderforhead

Jag vet det finns finare frisyrer, men vad gör inte en backpacker för att få ner priset ett par kronor.=)

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah nice

2008-12-16 @ 18:35:15
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: F

vaa, va har du gjort? haha, livsfarlig är ordet!!hehe. Verkar som punka är ett väldigt vanligt fenomen i Vietnam, vi fick oxå punka, hela bussen lutade men vi fortsatte några mil ändå... i kväll ska vi iväg på Carlsberg kickoff:) ha de bäst

2008-12-16 @ 19:06:25
Postat av: Raki

Grrr, sexy!

2008-12-16 @ 21:43:56
Postat av: Nils

JAg gillar ju udda karraktarer sa jag va juh tvungen hehe.. Vi fortsatte ocksa med punkan i sakert en halvtimma.. jattekul nar man sitter precis ovanfor det hjulet som ar paj... i forrgar hittade jag en carslberg hof.. salen kanslan kom over mig som en vag hehehe!

2008-12-17 @ 04:21:15
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0