Se dar ja.. havsutsikt!

Igar tog vi, fyra manniaskor, 4 STORA ryggsackar, 3 mindre ryggsackar, Mowglis handvaska (hihi) och en vietnames pa nagot outgrundligt satt oss in i en superliten taxibil som tog oss till en busstation. Hela vagen dit spelade han Heliga natt pa stereon och vi sjong alla med pa 3 olika sprak. Val dar var det en kvinna pa utsidan som oppnade dorren och fick allt ovanstaende over sig.. Vet inte om hon klarade sig oskadd men hon var pa vag att resa sig nar vi stod i kon for att kopa bussbiljetter..

Buss - vanta - buss - farja - buss - vanta - buss - FRAMME!

Vi detta laget hade Martin, om han varit med, gett mig olika snacks minst 4 ggr. Men eftersom han inte var dar och gjorde det och dom andra inte har lart sig an sa var jag vid detta laget mycket grinig.

Maste ha mat.. NU.. Innan nagon talar till mig och jag flippar ur och far resa resten sjalv.. Maaaat..

Lindsay insag hur prioriteringen skulle goras och satte oss vid den narmsta restaurang.. Inom 15 minuter var Nils tillbaka och fungerade igen.. Puh nara ogat..

Men eftersom vi alla var ganska trotta sa tog vi bara narmsta hotel som inte var sa dyrt.. 3 dollar natt/person.. Sen gick vi bara ut kopte en massa godis och gick hem och gjorde det som jag har hort talas om att den del folk gor pa fredagar i Sverige.. Chilla, Chips och film.. Och den basta bonusen av allt. Nar vi vaknade insag vi att vi bor med balkong och utsikt over havet och hela staden..

Inte illa for 20kr natten. Kan dock inte lagga upp nagra bilder just nu for jag har slarvat bort min kamerasladd, min kortlasare och Lindsays kamerasladd. Ska kopa nya idag och ska forsoka vuxna till mig inom nagra ar sa jag inte slarvar bort alla mina agodelar.

Nu ska vi boka tours.. Wie! 


Kommentarer
Postat av: Bittan o Tommy

Kom o tänka på när det var hårklippning på samsö o när Joel gjorde sin joel.Det var en härlig resa,nu ligger vi i Göteborg o säljer rökta varor o det regnar o blåser.Ha det gott Nils o simma lugnt

2008-12-18 @ 20:40:36
URL: http://ninjastatus.blogg.se/
Postat av: maya

lyxigt med balkong o allt ju^^

2008-12-18 @ 21:53:56
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

I´m coming Nils! Ska bara lida igenom den här jävla bussen... Hat.

2008-12-19 @ 04:36:15
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Nils

HEj Tommy och Bittan va kul att ni laser!.. Jag tankte faktiskt pa svanen haromdagen eftersom jag letar efter nagon bat har i indonesien att segla runt med ett par veckor.. Att gora en Joel e fortfarande vida kant hehe..



Och ja.. Nils e fortfarande flashpacker! DAMN! hoppades verkligen pa ett sletet rum nu nar det bara kostade 3 dollar natten!



Martin.. Vi ses i Da NANG!

2008-12-19 @ 07:35:14
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0