Aldrig mer padthai..

Vi som var så bra vänner. Kommer fortfarande ihåg vårt första möte på Khao san road. Du var det bästa fyllekäk jag någonsin ätit. Sen dess har du fyllt min mage ett antal gånger i en massa olika städer och på olika platser. Tills i förrgår.. Kan inte enns tänka på dig utan att må illa nu! USCH!

I förgårkväll efter att jag lagt upp bilder här på bloggen kunde jag inte somna. Hade den sista måltiden i halsen hela tiden. Den ville bara inte åka ner i magen. Började spy vid 3 tiden och mådde skitdåligt hela dagen. Försökte äta en banan och en yoghurt som Martin köpte till mig. Fick i mig halva banen och 1/3 av yoghurten och det tog typ 2,5h. Var tvungen att meditera en kvart efter varje tugga för att hålla kvar den nere i magen.

Martin sa att i värsta fall så kan matförgiftning sitta i, i fem dagar. Men jag mår som tur är faktiskt mycke bättre redan idag. Ska ta det lungt och kolla på en film för säkerhetsskull. Kanske våga mig ut och ta en kopp te i eftermiddag.

Kan bara säga en sak. Det suger att vara magsjuk!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tjenna!



Har läst hela din blogg nu och fått mig ett par skratt. F-n vilken upplevelse alltså ! Själv åker vi om 8 dagar tiden går riktigt långsamt. Hoppas vi får det lika kul som er. Nu ska jag läsa Martins blogg.



Krya på dig.

Micke på Thailandslivet.se

2008-11-21 @ 01:59:06
URL: http://www.thailandslivet.se
Postat av: jessie

shit vet inte hur jag kom in på era bloggar men har nu suttit och läst i flera timmar då jag borde gjort annat. tack för otroligt bra reseskildringar, väldigt kul att läsa om och drömma lite.

2008-11-21 @ 16:13:45
URL: http://jessicaakerblom.blogg.se/
Postat av: Nils

Man tackar.. jättekul att höra=) vi ska försöka att fortsätta leverera!

2008-11-21 @ 17:08:51
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0