Chiang Mai Klippet!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hamna på din blogg av en slump och jag måste säga att den är grymt jävla bra! Nog rycker det i backpackernerven allt när man läser och ser allt ni hittar på. Nej, får fan ta och bli en ny vända snart:) Så länge får jag nöja mig med att läsa era bloggar. Ha det gött, och njuuut! Det finns inget bättre än att resa...

2008-11-29 @ 09:31:44
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: F

hej nils, vilka fina vattenfallsbilder, laos verkar riktigt vackert. här är det riktigt vinterlandskap nu. skidtestarh är över och vi jobbade som svin, belönades me pfest igår:) ska gå över och titta om jocke har vaknat, har för mig att jag skrev KUK på hans dörr i natt. de va kul:) ta hand om dig!

2008-12-01 @ 12:31:50
Postat av: Linus

FAAAN NILS!

Fattar du hur jävla sugen jag är på att dra också! Själv har jag stått och satt larm i Nol i spöregn och 3 plusgrader. Lova att fråga mig nästa gång du drar... lova.

Ha de sjukt gött!

2008-12-01 @ 21:48:38
Postat av: Linus

FAAAN NILS!

Fattar du hur jävla sugen jag är på att dra också! Själv har jag stått och satt larm i Nol i spöregn och 3 plusgrader. Lova att fråga mig nästa gång du drar... lova.

Ha de sjukt gött!

2008-12-01 @ 21:50:01
Postat av: Anonym

FAAAN NILS!

Fattar du hur jävla sugen jag är på att dra också! Själv har jag stått och satt larm i Nol i spöregn och 3 plusgrader. Lova att fråga mig nästa gång du drar... lova.

Ha de sjukt gött!

2008-12-01 @ 21:51:35
Postat av: Nils

Hahaha Pfest slutar alltid med nagot sjukt! Kuk ar ett bra ord:) Jag vet Linus men du sattsar juh pa karriaren istallet! hahaha vuxenpoang.. Klart du ska med nasta gang! ha sa kul i slasket :P hahaha

2008-12-04 @ 04:08:00
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0