Den Thailanska konungens syster har avlidigt

Just nu sitter jag pa ett it-cafe pa Koh Samui. Vi var ju har for nagon vecka sedan och da va det en kille som hade ett eget hotel som kontaktade oss och sa att vi borde komma tillbaka sa skulle han  visa runt oss lite pa de riktiga stallena..

Vi e tillbaka och vi traffar tre skona grabbar fran sverige, varav en har bott i thailand i 15ar, och de ska visa oss runt..
Varldens chans till aventyr helt enkelt..

Men.. Tro fan det att Thailands-kungs-syster gar och trillar av pinn dagen innan vi aker hit.. Hela on ligger i landssorg och det ar forbjudet enligt lag att spela musik pa hela on.. skit...

Sen sa gar jag och blir sjuk ocksa.. e helt slut bara och orkar inte hanga med ut.. Alex, killen som vi hanger med sa att det ar fest pa nagra stallen anda men jag e helt enkelt for trott for att hanga pa..

Martin hade, som alltid, energi kvar och han ar ute nu.. Kommer sakert bli en hel del aventyr bara for att jag inte hangde pa.. fan..

En annan sjuk sak som hande idag var att jag sprang pa en kille ifran kungalv.. Han bor typ 150m fran mig darhemma.. Sjukt va varlden ar liten, eller sa ar Kungalv stort hehe..
Va lite osocial kanske men hade san sjuk huvudverk och sa va de andra stressade,.. sorry! hehe Vi ses i Australien.. kanske.. hehe


Kommentarer
Postat av: Erica

Han Alex är väl inte matros va??

2008-11-15 @ 22:22:03
Postat av: LINA VERONICA

haha!!! jo men efter den helgen så har jag börjat få lite gung på det hela! ;D



jäklar vad konstigt! är dem helt wrong där borta i thai eller är det bara massa snack?



flygstolen är bokad btw! ;)

2008-11-17 @ 15:01:03
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Nils

Nope Alex är bar/hotel delägare och kör speedboat, tror jag iaf hehe.. Thailandsmänniskor är kanske inte wrong men väldigt osvenska.. Väääldigt!

2008-11-17 @ 18:33:06
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: JÄÄÄÄÄRPSTIIIIGEN!! 10b

hej Nils! Det snöar här :) Jobbat mina första dagar och i morgon väntar mina första skär:)kollar blogget från jockes supertekninska-apparater-rum:)Jag ser fram emot att läsa om Laos! Krya på dig!! F

2008-11-17 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0