15 minuter kvar..

Nu är tiden inne. Har stressat hela morgonen med att packa och nu är det klart. Om 15 minuter går jag upp till Nordmannatorget och tar bussen till Göteborg, därifrån tar jag tåget till Sthlm och därifrån tar jag antingen buss eller tåg till Arlanda för att möta Martin. Sedan lyfter planet 20.20 för att ta oss till Wien för att byta och efter det är nästa destination Bangkok, Thailand!

Undra vad jag har glömt? Troligtvis en hel del, men som martin sa, att om det så tar några veckor så går alla problem att lösa på något sätt förr eller senare.

Nu är jag för skakig för att skriva mer.. vi ses.. kanske.. iiiiii



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejdå:D

2008-10-22 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0