16" Inflate-A-Globe! och röv-skavs-salva.

Nu är äntligen tiden inne. EN dag kvar! Jag vet inte hur länge jag har längtat efter denna dagen, men säkert i fem år.
Det konstiga är att jag är inte det minsta nervös. Okej, lite då, men inte hälften så nervös som jag var för en vecka sedan.

Jag tror inte att det har gått upp för mig att ikväll är det sista gången jag sover i min egna säng på Ett halvt år. I morgonbitti är det sista gången jag äter samma frukost som jag har ätit varje dag sedan urminnes tider. Åh musli! Shit vad jag kommer sakna dig. Dina torra men nyttiga havregryn, dina torkade bananer och den mjuka fräscha lyckan när man väl lyckas hitta ett halvt russin eller en microskopisk bit aprikos.

Jag har i alla fall börjat packa nu och det känns bra. Har nästan inte med mig några kläder alls. Bara kalsonger.
Det är nämligen så har jag hört att dom som små asiatiska platt-stjärts-vana underklädersaffärerna eller stånden, inte är vana vid bandy-ankrövs-svank-stjärtar, och efter som jag har en sådan i min ägo så har jag blivit rekomenderad att ta med alla fillingar hemifrån. T-shirts,skjortor,brallor och sånt hittar man tydligen utan problem jätte billigt, men ICKE fillingar.
Läste en tråd om detta på ett forum där det var en kille som skrev att hans mor hade varit i asien och i nöd av ett par nya trosor, men inte hittat några som passade. Det är ingen smart sak att nämna att ens mor har så stor bak att hon inte hittar underkläder, på ett forum som läses av en hel massa människor med för mycket tid. Det fanns ingen ände på "din mamma" vitsarna och ingen tog någon som helst notis om att den stackars pojken försökte förklara att hans mors bak egentligen var av hel normala europiska mått.

En annan viktig sak som jag har med mig är röv-skavs-salva. Det är nämligen så att så fort det är varmt och jag går eller springer mycket så bildas det friktion mellan mina skinkor. Än en gång är bandy-ankrövs-svank-stjärten ett problem. Men problem är till för att lösas och därför har jag överst, brevid tandborsten en vit tub med röv-skavs-salva.

Den tredje otroligt viktiga saken som ska få plats i min ryggsäck är min 16" Inflate-A-Globe! Den är en gåva från min kära vän och kollega Nels. Den fyller många syften som till exempel; badboll, fotboll, visa vart jag är ifrån, visa vart dom jag möter är ifrån, visa vart jag är just nu och sist men inte minst gömma mig bakom om det blir skottlossning. Det sista är mycket användbart med tanke på alla upplopp i bangkok just nu. Det man där emot inte får använda den till är att rädda liv. Det står klart och tydligt på bruks anvisningen, där det även står hur man blåser i luft i den och hur man sätter i proppen. "NOT A LIFE-SAVING DEVISE." För de som undrade.

Kommentarer
Postat av: Martin

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAN ATT DET ÄR DAGS!!!! HELT SJUKT JU!!!!

2008-10-20 @ 22:23:31
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Nils

HELT SINNES!

2008-10-20 @ 23:45:18
Postat av: F

Jag gissar att du vid den här tiden har lämnat Wien, skrattat lite åt den Österrikiska besättningens röda strumpbyxor, o nu försöker du sova för kl är mkt!! Jag vill bara tipsa om torkade aprikoser, finns att köpa på påse, även i Asien. Du blir en lycklig man! Njut!!

2008-10-22 @ 00:07:56
Postat av: mamman

Hej Nils

Ni verkar vara kaka som söker, ja nåja, ni skriver ju i samma stil, hm, ha det så kul. Lagom kul. Ofarligt kul, helst. Typiskt mammaprat. Känner alla igen, även pappor!

2008-10-23 @ 11:40:54
Postat av: Nils

Hej MArtins mamma! Det är lungt jag ska ta hand om din lille gosse! Vi ska absolut inte göra något farligt. Aldrig. Lovar. hahahahahahahaha =D

2008-10-26 @ 09:45:12
Postat av: Nils

Allt F skriver är sant! jag tror han/hon känner mig rätt bra;P Torkade aprikoser e mumma!

2008-10-26 @ 09:46:33
Postat av: Malin

Haha! Jag hoppas du har det bäst där utan din musli!

2008-11-05 @ 13:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0