Jag har bestämt mig!

Det fungerar helt enkelt INTE.. ..att bara sluta med någonting som har tagit så mycket av min tid och två tredjedelar av min reskassa. Jag kommer att stanna i cyberspace och det bästa för er läsare är väl att om ni inte gillar vad jag skriver så är det liksom bara att sluta läsa. (För er som stannar får ni gärna kommentera lika mycket som senast. Det gör mig glad;-P)

Jag kommer dock göra mitt bästa för att få alla er läsare att stanna och helst till och med locka hit några fler kanske. Efter att ha insett att jag och och mina vänner ändå har ett par historier att förtälja och säkert kommer att uppleva ännu ett par under de kommande månaderna fram till nästa resa så kommer jag alltså att fortsätta skriva.

Min första investering till bloggen och även till ett längre liv är att jag idag ska ta mig till en affär och köpa en ny dator. Jag tror inte ni förstår hur frustrationen intar en helt ny dimension då man efter att ha kämpat, slagit, försökt, försökt igen och svurit salvor mer dödliga för barnasinnen än cyanid, över ett antal "datorer" i ett antal skumma lokaler i ett antal olika länder. För att sen komma hem och inse att min egen dator är lika modern och funktionsduglig som den första kameramobilen. De vill säga inte långt ifrån den burken med ett hål och ett papper i som man tog kort med på tekniklektionerna i skolan.

http://www.liu.se/cetis/konferenser/images-rikskonf-2008/fagelskolan-ladkamera1.jpg
Värdelös..


Kanske fungerade i teorin, men bilden man fick.. Ah ni förstår.. 

Ny dator alltså! Nu ska jag se till att få väkt alla mina vänner som trodde att de skulle få slippa undan min Jet-lag. Icke och WIN!

Kommentarer
Postat av: Berndt

Hej det har lite med storleken att göra om det hela skall fungera. Störst är inte alltid bäst, Men kameran fungerar se obscura" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Cameraobscura.

2009-04-25 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0