Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil.

Haft en riktigt skön vecka men familjen och lite släkt. Det snöade nästan konstant de tre sista dagarna så hela lördagen gick åt till att shredda underbar Hot PoW. Åka pudersnö alltså.
Vi lämnade Trysil i morse vid 10-tiden och eftersom min syster skulle bli upphämtad av sin pojkvänn för ytterligare en vecka skidor åkte vi via Sälen och ner. Precis den vägen tog ungefär en miljard andra bilar som skulle åt samma håll just idag.

Farsan var först lite sur över att det skulle vara så mycket trafikkameror på den vägen. Ingen fara. Vi kom aldrig upp i sjuttio/h.

Vi kom fram för en halvtimma sedan. Och jag börjar jobbet om ..vänta.. jo just de ja. Sju timmar. God natt!

Detta är typ den enda bilden på mig i backen på en vecka. -17C gjorde tydligen så att min kära syster tänkte efter två gånger om det verkligen var värt att ta av vantarna för att fota sin storebror.


Kommentarer
Postat av: raawr

sounds awesome maan

2009-12-29 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0