Kallt

Idag var det varmare ute, om man kollade på termometern i alla fall. -13C känns dock mycket kallare då det blåser full storm och snöar. Kanske var det vintergudarna som deppade tillsammans med mig över min snowboards mosade nose. Kanske skrattade de.

Förövrigt sitter jag just nu i bilen och bloggar och kollar min mail. Det är trådlöst internet i Trysil, men det sträcker sig tyvärr till ungefär 250meter ifrån vår stuga. Så Jag skriver fortare och fortare destå mer kyla som tränger in i bilen.

God Jul på er släkt och vänner, läsare och vem som helst annars som får detta på sin skärm. GOD JUL!

Ps. Ägg som jag är ligger min kamera hemma i Sverige. FAIL!. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

God jul!

2009-12-23 @ 08:47:04
Postat av: anna

god jul!

2009-12-23 @ 12:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0