Att få någonting gjort..

Precis som i Saigon så gjorde jag en lista med saker som jag ville ha sett och ha gjort här i Pnom Pen. Man tror ju kanske att när man är på semester så har man ju hela dagarna ledigt och kan få en massa saker gjort utan problem. Träna, shoppa, kolla museum och kolla tempel.

Men tiden går så sjukt fort. Jag vaknar oftast ganska tidigt. Går ut till restaurangen och käkar frukost. Tänker att jag kan ju spela lite pool med servitören medan jag äter. VIPS! klockan är två på eftermiddagen. Blogga lite, facebook lite. VIPS! klockan är fem Och jag har inte ens hunnit med Lunchen än. Sen när jag väl fått i mig lite mat träffar jag givetvis något nytt kul gäng som jag vill hänga medoch VIPS igen, så var dagen över.

Så därför hade jag som sagt skrivit en lista.
-Kolla in Killing Fields (Massgravar som Pol Pot och hans medhjälpare grävde under 1975-1979)
-Kolla in en skola som Pol Potta byggde om till tortyrkammare
-Köpa ett usbminne så jag kan spara alla bilder nu när jag lämnat Martin och hans laptop
-Lägga in trailerpark boys i Ipoden (Sjukt roligt och bra busstidsfördriv)
-Klippa mig
-Meditera över vart jag vill härnäst
-Köpa en biljett dit

Just nu har jag bara klippa mig kvar. Så jag har vart riktigt duktig. Men det har inte varit lätt. Både psykiskt och fysiskt.

Kommentarer
Postat av: Hugo

Härligt att du börjat se på Trailer Park Boys, dem är bäst!

2009-01-14 @ 12:29:22
Postat av: Nils

Jag vet.. Bubbles är fan bäst!

2009-01-15 @ 04:52:32
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Hugo

Haha eller hur, har du sett när det avsnittet när han är skitfull och går runt och jävlas med alla, spelar gitarr och sjunger sånger.

2009-01-16 @ 13:20:03
Postat av: Nils

Hahahaha nä.. jag har bara sett första sesongen och the movie! Men jag skattade ihjäl mig i förgårr när dom kom på parkvakten och Randy ha kinkysex!

2009-01-18 @ 06:13:13
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hopas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-18 @ 06:19:19
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0