We are on "the Beach" -Beach Bitch!

75% av det forna A.F.F.C är nu tillbaka tillsammans (Asia is Fucking Fun and Cool). Jag, Lindsay och Leia möttes upp i Patong och efter det tog vi oss vidare till Phi Phi.


Ingen Mowgli.. Ledsna.. Jag tatuerade in Mowgli i Leias hand så nu e han alltid med!



Vi har för det mesta bara chillat på stranden och haft det gött i solen men vi har även hunnit med en övernattningsbåttur. 24h ombord på AbraCadabra rekommenderar jag alla som ska till Phi Phi.




AbraKadabra, Turkosa vatten och Solnedgång. Dom vi hurde båten med heter Mattias, Jannie och Jukka.


Det är en Italienare som heter Ricky som äger båten och hans pappa lagar maten. Jättefin mat, riktigt trevliga människor, turkosa vatten, 4 olika sträder, varav en är den där Leonardo DiCaprios the Beach filmades och mat ifrån en Italiensk kock. Mumma!


Kapten Ricky.. Är ifrån Italien men har bott i Thailand 12 år. Han talar flytande thai och var undervattenssvettsare innan han köpte AbraCadabra. Riktigt schysst kille!



Jag och Jukka hoppar precis som dom gjorde i filmen..

P.S. Hur många Psykadeliska ögon hittar du i det här inlägget?.. Först med rätt antal vinner! D.S.

Kommentarer
Postat av: sebastian

Grym blogg nils, besöker den varje dag!

2009-01-22 @ 17:36:21
Postat av: Moa

Jag hittade 4 psykadeliska ögon :P

Vet du, de är pissigt väder här, så du har de väldigt lyxigt du!

2009-01-22 @ 18:44:35
Postat av: Berndt

Måste bara ge en eloge för extra deliciöst monterade planerade expedierade exponerade bilder

helt enkelt

Mycket bra plåtat!!!

2009-01-23 @ 04:26:06
Postat av: Nils

Tja! tack Sebastian, jag ska försöka fortsätta hålla bloggen så underhållande som möjligt!=)



Jag njuter av vädret så in i Moa! Men du har inte hittat rätt antal psykadeliska ögon!



Man e väl proffsfotograf=) vet inte om du är ironisk eller inte men tack ändå Berndt ;)

2009-01-24 @ 05:21:15
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Ilona

Hur mycket kostade det att hyra båten?

Vi ska till Asien 4 mars och det ser väldigt mysigt ut.

2009-01-24 @ 14:56:59
URL: http://antagligen.blogg.se/
Postat av: Berndt

Ironisk? Inte när det gäller SÅ viktiga saker som FOTO.

Jag menar verkligen att de ÄR mycket bra bilder. Tänk på att vi här hemma i Svedala har snö, kallt och drivis i luften Då är det härligt att få njuta av sköna bilder från ett varmt och soligt och festligt utriket. Plåta på mera Vi alla i Svedala bara njuter

Det ÄR mycket bra bilder

2009-01-25 @ 02:32:01
Postat av: Nils

Haha tack Bertndt. Jag gor ju mitt basta=) Batturen kostade 2700bath per person och vi var sex. Vi hade bara tur att vi var ensamma for ibland ar det upp till 12pers pa dom turerna. Men hzr man den kostar 20 000bath och da far man vara hur manga man vill.. typ20 utan problem. Mat,kajak,snorklingsutrustning ingar. Ricky ar varldens skonaste sa jag rekomenderar det starkt! Man kan aven hyra baten for att aka flera dagar eller for att ta sig till Malasia!

2009-01-25 @ 11:04:34
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan nisse man blir både gråtfärdig och lite upplyst här i vintermörkret av dom bilderna! riktigt rolig läsning också :)

2009-01-28 @ 22:39:26
Postat av: Karl

Fan nisse man blir både gråtfärdig och lite upplyst här i vintermörkret av dom bilderna! riktigt rolig läsning också :)

2009-01-28 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0