Will Smith, jag ska hjälpa dig!

Jag förstår Will. Jag vill också börja kriga emot allt som har med dataintelligens/datorer att göra. Eller rättare sagt allting med sladdar och el i. Dom är helt klart sända ifrån satan och bara här för att göra mitt liv till ett helvette! Om jag bara hade fått vara med i "iRobot" hade jag vart bra mycket råare och sadistisk emot dem än Will.

Sitter nu på det tredje internetcaffet i rad som inte har en enda usbport som fungerar. Jag menar, 8 datorer, minst 3 usbportar i varje. OCH INGEN FUNGERAR! Hur är det ens möjligt?

Efter vad jag läser på Martins blogg ser det ut som om han är näst i led på att hjälpa mig att skrota alla datorer!

Ska nu leta upp Internetcafe nr 4, om dom har en dator som kan göra det en dator är tillför kanske jag får tillbaka min bloggkreativitet och lägger upp ett inlägg. Om inte... ..kanske jag går och badar istället.. Hemska tanke!


We are with you Will! Me and Martin will kill them ALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0