INTERNET!

Någonting man tycker att jag borde veta vid det här laget är att internet är ett evigt meck då man är på resande fot. Men! Efter två dagars slagsmål och pill med Hugge's mobilabredband, då hugo satt lugnt och pillade med datorn och jag svor, slog på saker och svor lite till, har vi nu äntligen fått det att fungera! WIN!
Och det har hänt saker!
Så fort jag får lite mer tid ikväll kommer det berättas om allt ifrån när vi hamnade på Swingersfest till när vi lekte som barn på Ölands-zoo.
Håll ut!

Kommentarer
Postat av: din kusse i väster ort

kusse träff

2009-07-24 @ 23:07:57
Postat av: Nils

Jess! fast nu är jag inte hemma..

2009-07-25 @ 10:17:33
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0