Lördagen ska bli starten!

Redan har mitt nya positiva tänkande gjort en karmatur som resulterade i att lördagen redan ser ut att bli en sjukt bra dag. Först ska jag vara hundvakt åt världens sötaste lille hundgris Nelly. Sen ska jag till min kära kusin tillsammans med en hel hög gamla vänner för att förfesta tillsammans och sedan in på fest i stan!

Någon god människa måste någon gång under dagen ha vart trevlig eller extra glad emot en annan medmänniska som i sin tur såg till att.. hm.. Lägga in sin mor på ålderdomshem så att min kära kusins mamma var tvungen att jobba kväll och ta hand om henne och på så vis lämnade huset tomt till öl/vin/drink/sprit-sugna 21,22 och 23åringar.

Vill förövrigt lägga in en liten notis och fråga vad det är för människor som hänger här på bloggen? Någon har nämligen sökt på; "rövslickande killar video" och kommit in på min sida. Öööh! What's that about? 

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Länken fungerar inte, får Login failure eller nått.. Och det e väl hur gött som helst att se på lite rövslickande killar? :P Undrar vad du har för hemliga inlägg som gömmer sig lite varstans.. :o

2009-06-13 @ 13:42:10
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0