Nu börjar det bli segt!

Nu har det börjat. Det som jag in i det sista försökte skjuta ifrån mig. Myror i brallan. FAIL!
Det har gått exakt en vecka sedan jag kom hem från sjukhuset. Det har faktiskt gått ganska bra. Fint väder att vara ute och glassa i och ovanan att ha tid över här hemma i Göteborg och Kungälv gjorde den första veckan lätt att klara av men nu..

Jag var och kollade när min kusin tog studenten idag. Alla glada människor och studenter i extas gjorde så att jag kom ihåg hur kul det var på min student.. tänkte sen vidare på hur kul det var på resan.. och hur kul nästa resa skulle kunna bli.. Blev helt enkelt stört rastlös och kan jag inte komma på någonting som jag kan göra för att bli av med det.


Jag ville bara hoppa i tillsammans med alla de lyckliga studenterna, men gips tål tydligen inte vatten..


Traderatågluffargrejen som Helena tipsade om gjorde inte saken bättre. Jag gick helt enkelt in på tradera och hittade en hel massa biljetter till platser jag vill åka till men inte har råd. Var tvungen att snabbt stänga av datorn för att inte falla ännu djupare ner i en rastlösdepression.

FAN! Jag vill jobba och tjäna pengar och resa och träffa nya människor och testa nya saker och se nya platser och skata och åka snowboard.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ooh, det där sista du skrev... Jag känner EXAKT igen känslan, kunde lika gärna varit jag som skrivit (nån jävel på att skata är jag iof inte, men hur svårt kan det va..?!)



Men det var ju lite tråkigt att tipset fick motsatt effekt. Det var ju meningen du skulle jubla och hoppa på första bästa tåg till Åmål! Men det kanske kommer det med, när rastlösheten gått upp ytterligare några snäpp..



Haha, jag lovar jag ska varna nästa gång! Även fast det kommer dröja länge nu... Fan vad jag kommer sakna Göteborg och allt gött folk! Du får ta hand om den (och dom!) åt mig i sommar.

2009-06-03 @ 23:49:57
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Nils

Haha.. Snart dyker jag upp i åmål. Det var ett bra tips och jag tackar för det=) Ska gå in på tradera igenb snart när jag är starkare i sinnet!



Jag ska ta hand om oss=)



Och tveka aldrig för att skriva fler motverka rastlösheten tips!

2009-06-04 @ 11:05:00
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: fanny

Det du kan göra för att komma undan billigt är att använda tummen!

Lifta!

Ring lastbils företag och hör om någon vill ha sällskap är också ett alternativ. :)

ha det fint..

2009-06-04 @ 11:25:17
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: din kusse i väster ort

hej va kul de va att träffa dej i går

2009-06-04 @ 11:47:19
Postat av: Anonym

Det går att bada med gips.. Jag gjorde det när jag hade pajjat foten. Dock pajjar gipset när man gör det så jag blev av med det efter en vecka, riktigt värt... hehe

2009-06-10 @ 21:42:57
Postat av: Gunnar

ojj mitt namn kom inte med på kommentaren..

//Gunnar

2009-06-10 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0