SKAV!

Förlåt kära läsare men jag måste vara ärlig emot er. Jag har skrivit om det förut och det är fortfarande ett problem. Det var jobbigt att gå. Jag blev trött i benen. Jag fick lite skavsår på hälarna. Men det var INGENTING om man jämför med det skav som upptod mellan mina skinkor.

Min stackars bandy-ank-röv tog överlägset mest skada av denna strapats då mina skinkor redan efter en fjärdedel av vägen hade skapat så mycket friktion att vi hade kunnat stänga barsebäck, försörja Sverige ett helt år och ändå ha el kvar till att tända jul-belysningen på Liseberg.


Snäppet mer miljövänligt än vindkraft..

Helt ärligt så brinner det mellan mina skinkor just i denna minut och jag håller precis på att tappa upp ett välbehövligt svalkande bad. Imorgon blir det förhoppningsvis lättare att sitta här på datastolen så då lovar jag att förtälja historien om Mission nr1. Hoppas ni har överseende..=)

Kommentarer
Postat av: Helena

Den självklara lösningen; - Vadderad string!!

2009-06-16 @ 23:15:11
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Mowgli

Den tråkiga lösning; - Babypuder!!

2009-06-17 @ 03:21:17
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du glömde packa ner silonsalvan när du flyttade.

2009-06-17 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0