Tack Jocke..

Än så länge har det faktiskt inte var några större problem med min något klumpiga och stela gipsarm. Lite obekvämt att sova och en aning varmt i solen, men annars rätt lungt. Tills i fredags..

-Men fan är det inte segt att ha gips ändå? Jocke knackar lätt på min arm..
-Äh vafan.. inte särskilt.. klart det är li..
-E de inte varmt?
-Äao lit..
-Tungt? Jobbigt att klä på sig? Svårt att duscha?
Jag kan inte låta bli att skratta lite när jag svarar.
-Nä jag är ju lite van nu.. Allt tar lite mer tid men det är lun..
-Men känner du aldrig bara för att strääääääcka ut armen?!? Jocke sträcker ut hela armen och visar med hela ansiktet hur underbart skönt det är.. -Jag hade fått ett spel om jag inte kunde sträcka på armbågen då och då. Har du aldrig lust för det? 
Jag sitter helt tyst och kollar allvarligt på honom i trettio sekunder.
-FAAAAAAAAAAN! Inte försen NU!!!

Så det enda jag tänker på sedan dess är hur skönt det hade vart att sträcka på armen och att jag verkligen vill göra det!

Tack Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0