AC!

När vi kom ner till Kuta och träffade Mowgli och Borchardt visade det sig att Mowgli hade förändrats.

Den fiskebyxklädde djungelpojken som hela tiden retade mig och Martin för att vi var sånna flashpackers bodde på ett hotel med inglasad entre.. Pool.. TV.. Badkar.. AC.. Roooooomservice.. Detta kanske inte låter så extremt för er där hemma, men om ni tänker er att under tiden jag och Martin "flashpackade", hade vi AC TVÅ nätter, pool max sex nätter och inglasad entre.. ALDRIG!

-Vad har hänt med dig djungelpojke?!?!?!

Som vanligt skakade han bara på axlarna..

-Testa en natt. Det är underbart.. Han kollade förnurligt på mig..
-Okej då, en natt kan vi väl kosta på oss..

Fem dagar senare låg jag fortfarande i badkaret och åt grillspett i jordnötssås som hade leverarts rätt till dörren, medan jag kollade på säsong tre av Heroes.. Damn u Djugelboy!

Så finns det även nackdelar med AC.. Om man tillexempel har förfest på rummet och någon smart kille/tjej är lite varm och ställer den på 16C grader. Sen kommer de två ägarna till rummet hem sent på natten, lite runda under fötterna, och somnar i denna svenska sommartemperatur. Då blir de förkylda. Så in i helvette!

Så de tre senaste dagarna har jag och Lindsay haft feber, snuva och huvudvärkt. Woopido=)

Kommentarer
Postat av: Hugo

eftersom du kanske inte har kunnat gå ut nu när du är sjuk så postar jag ett klipp här vad dem andra i Kuta har gjort under tiden



http://www.youtube.com/watch?v=gx-NLPH8JeM

2009-03-01 @ 15:06:32
Postat av: linus

haha e de nisses flashpacker crew??

2009-03-09 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0