Chillskola.

Jag kommer ihåg när jag spelade i Vacatierra och dom andra i bandet retade mig för att jag försökte vara en "chillsurfare" fast jag var den mest stressade av oss alla. Jag kan i alla fall lova att jag ligger i hårdträning för att bli det just nu och då är det betoning på chill.

Första dagen på campet såg ut såhär;
Jag kom dit vid elva och träffade en av de indonesiska instruktörerna som visade mig en säng i en sovsal där jag kunde dumpa mina grejer. Det var bara två pers som hade kommit före mig så jag satte mig och chillade lite med dem. Niklas från Falkenberg och Isabell ifrån Sthlm.

De berättade i alla fall Olle och Alex, som de svenska instruktörterna heter, låg och sov. Så vi väntade och chillade.. och chillade..
Vid halv två började vi bli hungriga och eftersom ingen verkade komma eller vakna, gick vi till en restaurang i närheten och åt för omväxlings skull.. Gissa.. Ris och.. Gissa igen Ky.. Ky..  Kyckling ja.
Vi tog god tid på oss (dvs. vi chillade) så att folk skulle ha anlänt och instruktörerna vakna. När vi kom tillbaka hade folk anlänt. Folket hette Filip och var från Skåne. Instruktörerna hade också anlängt ifrån sina sängar. Men eftersom vi väntade på mer folk spelade vi lite kort och chillade.. och väntade och chillade..

Vid femtiden sa Olle -Vafan..

Vid sextiden sa Alex -Men vafan..

Vid sjutiden gav vi upp.

På grund av att deras kille på hemmaplan hade haft en datakrasch verkar det inte som det kommer vara mer folk. Den minsta grupp dom någonsin under sin tvååriga historia har haft är tio. Nu är vi fyra.. På fyra instruktörer.. Vi kommer bli proffs på nolltid!

Kommentarer
Postat av: Far

Skönt att du lär dig chilla. Vi ser fram mot detta när du kommer hem lugn och avslappnad. Dvs inte börjar klättra på väggarna första veckan.

2009-03-17 @ 12:54:49
Postat av: Bittan o Tommy

Är det bara svenskar där du är?Har du hört att vi ska vara med på TUR mässan i helgen och Hugo ska vara där.Vi har försökt att få på honom lite sjömanskläder men icke.Mer info kommer

2009-03-17 @ 21:05:08
URL: http://ninjastatus.blogg.se/
Postat av: Nils

NJae jag vet inte hur det ska gå far. Med armen i gips och allt.

Vad är TUR mässan? Puscha Hugo lite så offrar han säkert sig och hoppas i en kalleanka kostym=) han blir skitsöt.. hahaha

2009-03-18 @ 11:20:56
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0