Efterlysning!

Måste säga att jag faktiskt börjar undra vad min käre vän Martin har för sig. Han verkar ha hittat någon paradisö någonstanns och bestämt sig för att stanna där. För han bloggar inte, mailar inte och hör inte av sig på facebook.


Chill-Martin

Om någon har sett Martin kan de då vara så vänliga och fånga in honom och lämna honom på närmsta internetcafe.
Beskrivning; Eftersom det finns flera Martin i Martin så får jag beskriva några av dem för största chans att få napp.

San Tropé-Martin. Som han såg ut när vi först lämnade Sverige och reste i Thailand. Jeans, stylad T-tröja ifrån NK och ca 3-4 halsband. Stekiga Solglasögon. Pratar mycket om bloggning, humor och kör gärna några sketcher då och då.


Klicka f�r att st�nga bilden
San Tropé-Martin

Chill-Martin. Som han var i Vang Vieng. Iklädd hatt och fiskemansbyxor. Möjligtvis ett feminint linne. Säger ordet chill minst fyra gånger per mening och pratar ganska tyst. Pratar om bloggning, natur, avslappning och fruitjuice. Gillar att hänga med lokalbefolkningen och ser för det mesta ner på alla turister och deras festande, högljudhet och neonfärger.

Trancetechno-Martin. Som han var på fullmoon och vissa andra fester. Iklädd ett par uppknäppta shorts och 10kg neonfärg, neonlampor och neongirlanger. Dansar konstant och ser oftast ut som om han har tagit 1000 tabletter av varje sort. Det har han absolut inte, men om du skulle få syn på Trancetechno-Martin så närma dig ändå med försiktighet. I dansens vilda rythmer flyger armar och ben åt alla håll och inte ens en erfaren Trancetechno-Martin fångare som jag infångar en sådan Martin utan största försiktighet. Pratar inte alls. Kan dock ta en paus ifrån dansandet då och då för att äta. Då rekomenderar jag att du slår till.

Smartin. Som han var från Sihanoukville och framåt. Iklädd Sarah och en väska med en rosa Gecko på. Pratar mycket om nya ideer, humor, skriva och klippa. Det är dock mycket svårt att tyda eftersom varannan mening försvinner ner i Sarahs hals.

Hungriga-Martin. Klädsel spelar ingen roll. Pratar ej. Tänker ej. Kan troligtvis ej gå men om han kan det så haltar han. Om du stöter på Hungriga-Martin så för honom till närmsta matställe innan internetcafét!

Jag upprepar. Om du har sett Martin så dra med honom till närmsta internetcafé och tvinga honom att blogga. Vi vill absolut ha honom tillbaka snarast. Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: maya

jag saknar också Martin....:/ han får fan börja blogga, man blir ju orolig

2009-03-19 @ 11:55:04
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: LulLe

Sjukt ballt inlägg! Saknar hans blogg med.

2009-03-19 @ 19:41:24
Postat av: Karin

Hej son.

Vi undrar också var martin håller hus. När han väl dyker upp verkar han att ha hamnat i bryderi eller bekymmer.

Gott att du har det bra. Hur går det med träningsverk och dylikt?

2009-03-19 @ 20:09:13
Postat av: micke

grymt inlägg, jäkligt roligt skrivet,

hur länge blir du i bali?? kommer själv ner i slutet på mars, skriv masssa tips :)

2009-03-20 @ 00:32:22
Postat av: Nils

Ja säger ju det.. Får dra på martin jakt snart!=)



Hej mor, träningsverken är tuff. Mina axlar är absolut inte lika kära i surfning som jag är, men tack vare counterpain och tigerbalsam på kvällarna vaknar jag lite mindre stel i alla fall.=) Counterpain is the shit!



Jag kommer troligtvis stanna i indonesien i fem veckor till. Inte bali dock. Första tipset är väl att om du vill surfa så lämna kuta på Bali rätt fort. Det är kanske bra där med men här på Lombok är det 10ggr bättre.



Tack för alla kommentarer=) Vi höres!

2009-03-20 @ 07:13:23
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ha ha!! Fan vad kul!

2009-03-20 @ 16:57:48
Postat av: Martin

Haha, du är sjuk. Påväg mot Lombok nu i alla fall. Du fick med på Facebook nyss.



Shoo!!!

2009-03-23 @ 05:51:10
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0