En riktig reunion!

Martin ska med! Sorry pappa präst men  Woopidoo!

Vår reunion efter nästan tre månaders resande på olika håll ska nu tas igen med en ordentlig bergsbestigning. Det blir jag, Martin och Nicklas och Isabell ifrån surfcamep och sen ett ? som de har träffat nu sedan de lämnade surfcampet häromdagen.

Det kommer bli tufft och jag har hört att det är en stor procent av de som försöker som ger upp utan att nå toppen. Men å andra sidan har jag även fått reda på att National Geografic har utnämt utsikten på en klar dag till DEN VACKRASTE I VÄRLDEN! I VÄRLDEN! Nog för att det kan ha vart 1967 men ändå! VACKRASTE I VÄRLDEN!

Planen är den att vi lämnar södra Kuta klockan 09:00 för att åka upp till Sengiggi och plocka upp Nicklas, Isabell och ?. Sen drar vi till Senaru. Traskar lite i uppfärsbacke (typ från 1000möh till 3700möh) och sen tre dagar senare kommer vi ner i Sembalung Laweng på andra sidan.

http://www.ponty.dk/rinja01a.jpg
Hit ska jag!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Faan va grymt Nils!

Hoppas verkligen ni fixar det..ska hålla alla tummar jag bara kan!

2009-03-27 @ 12:10:26
Postat av: Hrm.

Hur långt in i turist-time-warpen är ni inte när närmaste National Geographic är från 1967?

2009-03-28 @ 09:14:11
Postat av: Westman

Du säger att jag läskas! Damn you! Jag vill också klättra i berg... Jag ska bestiga Mt. Everest när jag är i Nepal :D

2009-03-28 @ 14:27:47
Postat av: Din vackraste Morbror /Lars

Så Nils..nu har jag läst igenom rubb i din blogg,sett alla filmer och läst alla kommentarer..

(tog nog fem timmar)..

men jäkla va kul läsning =)

O du är dig lik..Skrämmer slag på din mor ;-)

Ska fortsätta följa din blogg med intresse!

Ha de

2009-03-29 @ 18:07:09
Postat av: Din vackraste Morbror /Lars

Vet inte om min kommentar gick in,

Skriver en liknande till!? =)



Så Nils,nu har jag läst igenom hela din blogg

med filmer och kommentarer.

(fem timmar av mitt liv)

Men det var det värt..jäklar va

kul och intressant läsning ;-)

Du är dig lik(skrämmer slag på mor din) L*





Ta hand om dig i forsättningen oxå,,

(och Martin och Lindsey)

följer med spänning!

Kram

2009-03-29 @ 19:24:56
Postat av: linus

nils när du kommer hem kan vi åka till utskiksplatsen i henån, blev utsed till vackarste rastplats i sverige:) jag har köpt ny skateboard är lite lycklig över de faktiskt..

2009-03-29 @ 21:42:01
Postat av: lisa

you can di it!!!lycka till. :) puss

2009-04-01 @ 09:18:16
Postat av: Nils

Hahaha vi klarade det! Tack for stodet! Jag fick faktiskt reda pa att det var 2004 som National Geographic utnamde den till vackraste vyn! Sa inte sa lange sedan anda.



Klart man maste upp pa Mount Everest nagon gang hehe.. Eller i inte jag kan inte ens tanka mig hur det skulle vara att klattra sa hogt i sno!



Kul att du laser Lars=) Hela slakten vet allt om mig nu antar jag=)



Ser fram emot som fan att skat med dig pa Henans Rastplats Linus! Suger att jag ska operera armen sa jag inte kan skata hela sommaren.. Fan



Tacka alla puss puss



2009-04-02 @ 05:39:35
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0