Ett kärt återseende och lite planer..

Igår när jag kom klivande upp ifrån båten till campet satt de där. Martin och Sarah som uppstådda från det döda. Jag och Martin planerade från början att resa sex månader tillsammans. Men det blev sig bara så att vi skiljdes åt efter en och en halv. Fan, det är alltid tjejer som kommer i vägen! Inte mig emot men ändå. Både Lindsay och Sarah är bra mycket lenare än både mig och martin så vi hade inga problem med ett byte.

Det tråkiga är bara att tiden har flygit förbi så fort så att nu när resan börjar lida mot sin sista månad hade det vart kul att hänga tillsammans. Men, eftersom vi båda vill åt olika håll blir det nog bara ett par veckor innan vi skiljs igen.

Nu är i alla fall både Martin och Sarah här i Kuta och Martin ska också ta lite surflektioner. Han kunde tyvärr inte vara på campet eftersom kursen redan har hållt på såpass länge och de då hade behövt köra en ny kurs ifrån början med bara honom. Men det är bara tio minuter bort så det är ingen skildnad egentligen.

Min plan som den ser ut just nu är att övertyga Martin att följa med mig på mitt andra försök att bestiga Rinjani. Vukanen som skrattade mig i ansiktet när jag senast försökte kliva upp för den då den var stängt har nu öppnat och då ska det fan bestigas! Vare sig Rinjani vill eller inte! Efter det blir det troligtvis Bali igen och sen hoppas jag att få en plats i besättningen på en stor segelskuta som en av ägarna till surfcampet har i en eller ett par veckor. Får mer information om det senare idag så jag håller tummarna på att jag får åka med.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Humle & Dumle

Helan & Halvan

Batman & Robin



Skönt att ser er tillbaka boys :)

2009-03-25 @ 11:02:42
Postat av: Bittan o Tommy

Tycker absolut att du ska mönstra på,det låter härligt.Hugo skötte sig på TUR mässan men det blev utan Kalle kostym.Gå in på svanenwest.se och kolla vår nya sida.Ha det gott den sista tiden

2009-03-25 @ 20:17:03
URL: http://ninjastatus.blogg.se/
Postat av: tryckfelsnisse

det där med stavningen... ibbland blr jg mörckräd

2009-03-25 @ 21:41:15
Postat av: Mr Pa

Nej, lura inte upp Martin på någon vulkan. Du vet hurdan han blir av att bara gå uppåt o uppåt. Himmelriket är inte på 2-3 tusen meters höjd. Det är där inside, och tillsammans med Sarah justnu har jag förstått. Och med dig, men på stranden och på puben.

2009-03-25 @ 21:56:57
Postat av: Nils

Hahaha tackar! Synd bara att Martins dator är kass så att vi inte kan lägga upp fler filmer..



Jag vet jag suger på att stava. Och jag antar att det blir ännu värre här där internet är svindyrt så jag inte hinner läsa igenom allt innan jag publicerar. Ska försöka bättra mig!



Va kul att hugge hände på. Jag får komma och besäka svanen när jag kommer hem. Det är ju trotts allt den som startade mitt sjöintresse.



Jag har gjort mitt bästa för att få upp Martin på Vulkanen men han vill bara till Gili Trawanagan och njuta av sol och bad, San Tropé som han é! haha



Nu ska jag försöka få in mig på en båttur!

2009-03-26 @ 06:59:16
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: mackanlackansackanpackantrackan

internet svindyrt= ca 2 öre för ett år

2009-03-27 @ 14:51:50
Postat av: Nils

Hahaha INternet e fan sa mycket dyrare har an hemma! Pusselipuss

2009-04-02 @ 05:52:09
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0