Inte cool utan sol! Fail!

Solen här är typ 150ggr starkare än hemma och speciellt när man ligger och guppar på vattenytan. Därför har alla coola killar zink-solkräm i ansiktet för att blocka solen helt. Man ser helt enkelt krigsmålat ut.. och det är ju coolt! Såklart.

Själv ville jag ju inte vara sämre. Speciellt inte nu när jag kan svänga och allt. Först lär man sig paddla, sen stå upp, sen svänga och efter det hur man applicerar zinksolkrämen. Så, nästa steg för mig var helt enkelt krigsmålningen!

Glad i hågen körde jag de 20 minuterna in till Kuta och tillbaka med nyinköpt tub krigsmålning. Kom tillbaka lite tidigt dock så jag tog mig en lur medan tidvattnet skulle flytta sig så att det lämpade sig bättre för surfning.

Efter ett tag hörde jag alex ropa att det var dags att dra. Kletade på så in i med zinkkräm och verkligen kände hur impade alla skulle bli. Drog på mig rachgarden och ett par shorts och sprang ut. Fan.. Nåt är fel..

Under tiden jag hade tagit mig en lur hade det mulnat till. Jag var den enda med krigsmålning och alla undrade om jag hade Michael Jacksons solallergi eller om jag bara var dum i huvudet.

FAAAIL!



Kommentarer
Postat av: Janne

Hehe! Även solen har fläckar... :-)

2009-03-20 @ 10:40:32
Postat av: Emelie

Naaawww...

2009-03-20 @ 17:00:05
Postat av: Mowgli

Du får köra Surf-rambo helt enkelt.. Skulle Rambo surfat hade han inte tagit skit av någon och tvingat solen att komma fram. ;)

2009-03-21 @ 11:16:44
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Nils

Fan att jag inte tänkte på det. Klart jag ska tvinga fram solen nästa gång!=)

2009-03-23 @ 07:45:38
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0