Rinjani del 2! Pedro!

Efter all mopedbergsklättring bara för att komma till världens vulkan-antiklimax, gick jag in i en depression.


En liten moppecruising-vulkanbestignings-depression är lätt hänt då en nationalpark är vinterstängd.

Det som är dåligt med människan, eller i alla fall med mig, är att man alltid vill skylla ifrån sig på någon då man själv inte i förväg har kollat upp nationalparksöppetiderna. Människan vill få ut sin frustration på något eller någon. Eftersom det enda jag hade i närheten var ett gäng kor..


Kor.

..och en informations-skylt med information och berättelser om folk som bestigit Rinjani..


Informations-skylt

..så bestämde jag mig för att få ut frustrationen på det som till störst sannolikhet inte skulle kunna försvara sig. Skylten. Eller närmare bestämt PEDRO!


PEDRO! Allt är ditt fel!

Där står han! Skryter och viftar med armarna bara för att HAN är på toppen, och för att HAN kan odla en fyllig mustasch! Fy dig Pedro!


-Nu duuu.. Din j¤#"¤el.. Nu är du inte så tuff va?!?!?!


-Moohahahaha.. -Göre Göre! -Lindsay, Kapa bollarna på honom!


-Din solfångare till jacka kan inte skydda dig nu!..

Nu när jag tänkter närmare på det såhär i efterhand påminner han faktiskt lite om Minigrisen. Undra om dom är bröder?

Kommentarer
Postat av: karin

Vilka äventyr du är ute på.

Unrar bara om Slottskogen och Marstrand kan duga som avprogramering.

2009-03-08 @ 09:39:10
Postat av: Anonym

Även fast det inte går så bra just nu för dig med öppetider så är det underbar läsning.... vill åka nu!!!!!!!1

2009-03-08 @ 18:14:28
Postat av: Janne

Ajajaj, kramp i magmusklerna!

2009-03-09 @ 13:04:34
Postat av: bandyröv

hahahaha

2009-03-09 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0