Hemma och handikappad..

Jag kom hem från sjukhuset vid 19:00 i onsdags. Morfinsprutornas verkan började tappa av strax efter det och värktabletterna kändes inte som dom fungerade alls.

Ni har alla säkert vart med om att ibland när man ligger och halvsover och drömmer att man snavar eller faller, så rycker man till och vaknar. Det hände mig ca fjorton gånger den natten. Skildnaden var bara den att när jag ryckte till, ryckte även armen till. Kändes typ som om jag hade alla mina ben helt lösa i en köttpåse fäst på axeln. När jag skakade den så hoppade alla ben runt där inne som i en maraccas. Spelade en smärtsam conga hela natten, innan jag vid femtiden på morgonen gav upp och kollade på film istället.

Ett annat problem jag lever med just nu är att de smärtstillande tabletterna är vätskedrivande. Jag måste kissa minst var tjugonde minut. Det kunde ha vart värre om det inte var så att det tar typ tio minuter att få av byxorna och fram little-big-Nils. Sen tio minuter till att få på byxorna igen och tvätta händerna. Jag har bott på toaletten helt enkelt. Det är till och med värre än flickrummet..

Kommentarer
Postat av: Åsa

För att underlätta toalettbesöken så kan man alltid skippa underkläder. Eller överkläder om man hellre känner för det. Eller båda.. Finns ju annars såna härliga byxor med mjuk resor i midjan, inte bara smidigt utan även hett som attan;)

2009-05-29 @ 23:19:41
Postat av: Mowgli

HostFishermanspantsHost

2009-05-30 @ 03:19:12
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Mowgli

Och ja, dags att hitta på något snart. Jobbar bara för mycket för mitt egna bästa nu för tiden. :/ Men vi får allt klämma in något!

2009-05-30 @ 03:19:53
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Nils

Självklart är naken alltid att föredra.. Men det känns lite jobbigt att gå runt näck när jag bor med mor,far och syster. men, men dom får la vänja sig=)



Har testat fishermanspant. Helt omöjliga att knyta med en hand! Ring någon dag när du är ledig Mowgli!

2009-05-30 @ 11:41:48
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Naken går helt klar före fiskarbyxor;)



Ahh, eller en alldeles för stor och läng t-shirt skulle oxå funka. Även kallat klänning, då funkar det att gå med rumpan bar och det skonar även resten av familjen. Ett tips från en som vet:D

2009-05-31 @ 22:50:52
Postat av: Nils

Bara t-shirt är inte heller en dålig ide, men naken slår allt!

2009-06-01 @ 19:52:27
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Definitivt! Naken vinner! ;)

2009-06-03 @ 07:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0