Investeringar i bloggen!

Jag har på riktigt inte vart inne på internet på en hel vecka. Det var läääänge sedan det hände! Jag har till och med nästan kommit över den värsta facebook/blogg abstinensen under den långa avvänjningen. Men, öppnade datorn igen nu. Och vips. Im Back!

Internetavvänjningen har dock inte varit frivillig. Prioritet ett är fortfarande att spara nya pengar för en ny resa och därför jobbar jag så mycket som bara möjligt. 59h blev det denna veckan. Alltså; Vakna, jobba, duscha, sova och om igen. Finns inte mycket tid för bloggande då. Men det blir ju destå mer och bättre när jag väl kommer iväg igen.

Och idag är det lördag och fint väder så då kan man inte heller sitta inne.  nu ska jag hoppa på longboarden och njuta lite av höstsolen. Varje långboard tur vid den här årstiden kan vara den sista på länge så jag ser till att njuta ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Helena

Så poetiskt! Jag blir nästan lite rörd.. Ja, det där med höstsolen och longboarden alltså. Vackert. Och ja, jag kan va lite full. Men det spelar väl ingen roll?

2009-10-17 @ 12:03:14
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Nils

Antingen är jag världens bästa poet elelr så kommer du nyktra till=) hehe Det spelar absolut ingen roll! Ps. Glädjer mig att du besöker min blogg på fyllan=) eloge!

2009-10-19 @ 21:58:57
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0