Missar inte bara bloggandet..

Fokus resan innebär inte bara att jag inte hinner/orkar blogga. Missar även en hel del annat kul när man aldrig slutar före klockan läggdags. Som när mina kära kite-vänner från GoatCutCrew har börjat hänga på The Perfect Spot som är en vajerwakeboard bana utanför Ljungskile. Just denna dagen skulle jag hängt på men blev inget för jag var helt enkelt totalt slut. Petrus Galli har dock proppsat på att jag ska lägga upp hans film ändå soooo;Hääääär är den "The Perfect spot2 - Copy.avi


Kommentarer
Postat av: janine

grymt cool blogg! älskar resebloggar :)

2010-08-26 @ 23:01:41
URL: http://rivercourt.blogg.se/
Postat av: Jas

underbart skön blogg. en fråga lockar inte australien alls? ok kanske inte lika härligt billigt som indonesien etc men definitivt värt ett besök. Fast sen har jag ju kärat ner mig i det stället och inte sett allt du har sett i övrigt :)



hoppas du bloggar ett tag till, nu när man hittat hit :) hälsningar, jas

2010-09-10 @ 18:49:35
URL: http://seos.blogg.se/
Postat av: Anonym

börja blogga igen nils!:)

2010-09-16 @ 00:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0