N. W. A!

Eftersom jag precis läst alkemisten såg jag det givetvis som ett tecken när en Åre-Matte som jag snackat med i två minuter slänger ur sig att han snart ska hem och vill sälja sin bräda i precis samma sekund som en fjäril landade på bordet.

-Jag köper den!

-Öh,vill du se den först?

Så nu är mitt stall på tre longboards, två skateboards, en freeboard, en kiteboard och två snöbrädor utökat med ännu en bräda. Den må vara lite kanststött men det ser jag som en fin patina, och det kan hända att det står NWA (Niggas With Attitude) med ett anarkist-A på nosen, men jag tycker den är vacker.

Efter en omvaxning idag blir det invigning i vattnet imorgon.


Kommentarer
Postat av: Petrus Galli

Det ar ju Emils fish, vad gor den dar nere?

2010-12-08 @ 00:07:27
Postat av: Nils

Det kan man fråga sig.. Har han skickat hit den med posten?

2010-12-08 @ 02:20:42
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0