Tjugo och Tre år.

Det första min käre vän och före detta kollega Nels påpekade med ett brett leende när jag kom hem från Asienresan förra året var;

-Jag vet att du ljuger på din blogg..

Andleningen till detta var att han hade läst om min och Joels Reunion på Bali då jag skrev att vi istället för att som många andra kanske hade gjort i en av Asiens bar/klubbtätaste städer, inte gick ut, drack oss redlösa, dansade och ljög för tjejer att vi var surfproffs. Jag skrev istället om hur vi stannade hemma på hotelrummet och diskuterade den aktuella skattesituationen i Sverige i fem timmar tills vi somnade.

Kommande inlägg kunde ha haft samma sannoliksvärde, men denna gången lyckades jag faktiskt ta några bilder till bevis. Sen får Nels och ni tro vad ni vill om det..

Bevis på att dagens ungdom inte är så ohängda, vilda och festgalna som många tror.


Min tjugotredje födelsedag firade jag med fem goda vänner, "Galenpanna" och "Absolut Överens" Eftersom de flesta av mina vänner nu har fått för sig att "alkohol" förstör deras "träning" blev det knappt  ens någon alkohol. (Tills de pensionärsgänget gått hem då..) Men det var faktiskt riktigt trevligt och "Absolut överens" i kombination med Mr Westmans tydliga tillfälliga IQ-downswing till 6iq gav oss en hel del skrikskratt. Som tillexempel då han svarade, citat;

-Horning och bly..

På frågan "Vad vill tonåringar dölja för sina föräldrar?"
Ingen av oss visste att horning var ett ord och kunde inte heller erinra något tillfälle då vi velat dölja bly för våra föräldrar under tonåren. Vi undrar än vad som försigår i Mr Linus huvud? Kul var det i alla fall.

Om kvällen avslutades då AustistiskaBullen som kan allt (och numera även är starkast, jävla as..) vann för sjätte gången eller om den fortsatte efter de flesta gått hem med minst två flaskor vin, ett paket fil och två paket frusna bär kommer ni aldrig få veta.. MOahahaha


Kommentarer
Postat av: Johan Larsson

De där med alkoholen löser vi till helgen!:)

2010-02-08 @ 20:29:38
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott! Hoppas kvällen fortsatte efter vinet, filen och bären. =)

2010-02-09 @ 21:18:56
Postat av: Nils

Ja det gör vi! Basta! =) Tack så mycket Emelie, vem vet;P

2010-02-11 @ 21:10:35
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0