Ännu lite mer bakom kulisserna-material..

Senast jag var hemma och sjuk började jag med arbetet att sortera den enorma mängd bilder jag lyckades knäppa under tiden i Asien. Jag fick ner 4,7gig bilder till de runt 700bästa. Det kändes dock fortfarande som om det var lite för många för att framkalla så nu gick jag igenom dem igen och det slutade på 280 best of the best-bilder.


Bilder som får en att minnas exakt HUR gött livet kan vara!

 

Bilder som får en att minnas att även om humorn är låg, kan en strappats på ett par tusen höjdmeter sänka den ett par snäpp till.

 

Inga systemkamera bilder direkt, eller ens putsade i photoshop, men där kvalite och pixlar saknas finns glädje värme och minnen istället.

 

Sen hittade jag även denna härliga filmen som Martin av någon underlig andledning klippte bort då bangkok-klippet blev till;

 

Inget att skämmas över Martin, det händer oss alla. (Oftast inte i kungapalatset bara.)



Kommentarer
Postat av: Mowgli

Haha fan va kul att se Martin skämmas - Det måste vara en ovan känsla för honom. ^^

För övrigt vill jag ha bilder av dig. Kan du lägga upp en torrentfil?

2010-06-21 @ 06:10:15
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Anonym

AHAHAHAHHAHA, Mer bortklippta scener önskas! Så jävla kul!

2010-06-23 @ 02:18:24
Postat av: Martina

HAHAHAHAHA!!! Mera pinsamheter!!

2010-06-23 @ 23:57:16
Postat av: Anonym

Fyfan vilka sköna bilder! Såg ut att vara störtgött där nere!

2010-07-10 @ 17:35:08
URL: http://vivalapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0