Make money, make money money..

-Another day, another dollar.. Sa alltid min före detta kollega Nels då vi efter knappa tio timmar äta-duscha-sova var tillbaka i bilen klockan 06:00 redå att bepruna (=sveengelskt ord som kommer från beskära och prune) eller (lönn)mörda ännu ett par träd. Detta har kommit att bli som ett mantra för mig som upprepas varje gång jag känner mig som ringaren i nottre dame med bältros i ryggraden när jag sätter mig upp i sängen på morgonen eller när jag vid 18:30 tiden precis snörat av mig kängorna och får ett samtal från chefen att tre ekar ska akut ner, släpas 100m i uppförsbacke, i regn, på en gräsmatta som inom tre-fyra vändor har förvandlats till woodstockfestivalens bästa muddslide. -Another day, another dollar..! 141 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Sven

Vad har hänt med min genompositive vän Nils? Du kan ju inte ta och bli negativ, det e fan min grej!:P

2010-06-03 @ 00:16:35
Postat av: Nils

Det är positivt. Jag kan göra vad som helst, slita hur mycket som helst och genomlida 18h stocksläpning.. Bara för att det är för ett större mål! Livet är underbart!

2010-06-05 @ 13:39:05
URL: http://nilsjohansson.blopgg.se
Postat av: Anonym

reser du ensam och vart bär det av?

2010-06-05 @ 21:34:41
Postat av: Martina

Skriva blogg, skriva blogg blogg...? Eller..?

2010-06-06 @ 22:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0