Snowboardhelg.

Eftersom abstinensen efter brädåkning är starkare än någonsin blev det två dagar syd-sverigeåkning i helgen. Först i Alebacken med sitt lilla men tappra försök till ett bigjump, och sen till Ulricehamns skidanläggning där dom faktiskt hade två helt okej hopp. Eftersom jag kom hem lite tidigare än vanligt igår han jag till och med leka lite med bilderna. Ännu en gång kommer min gode fotoguru johakkim gråta däruppe i Sälen över min vilda lek i Photoshop, men det hjälps inte. Såhär blev det;




Vill bara poängtera att det är ett mycket vackert knä, mästerfotografen Linus har fått med i bilden.. FAIL!=)



Jag har meddelat Petter att jag vägrar fota honom igen innan han köper en mer färglad jacka. Han är näst intill osynlig i all miljöer med den han har nu.







Jag må ha pensionärs-somnat innan klockan 22.00 både fredag och lördag, men bästa helgen på länge ändå.


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj vilka bilder!!!

2010-03-11 @ 13:24:31
Postat av: måns

tjena, tänkte bara säga att jag har slutat läsa din blogg, inte för att den blev dålig eller så utan helt enkelt för att jag inte orkade med bloggar längre..



och nej - det var inte meningen att det skulle bli ett "det är inte du, det är jag", det bara blev så ;)



anyways, har läst några inlägg nu och kvaliteten verkar inte ha förämrats det minsta, keep up the good work!



(tänker f.ö. lägga samma kommentar på martins blogg, såvida han också fortfarande håller måttet vill säga)



sorry för det långa inlägget //Måns

2010-03-11 @ 23:12:44
Postat av: SkinnyJo

du e en braaa fotograf!

2010-03-31 @ 10:49:01
URL: http://skinnyjoskinnyjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0