Updatering av livet:

*Mitt favorit-retard Joel har rymt till mellanöstern där han svettas och blir brun i värmen, träffar tusen olika människor från tusen olika länder, upplever nya platser och kulturer och dricker onyttigt stora mängder öl.

Joel upplever kultur i Israel..



*Min favorit-chilikorv Matte har rymt till Chile och Brazilien där han solar hela dagarna och dansar salsa i karnivaler och klämmer på Therese tuttar hela nätterna.



*Min favorit Fabio-lookalike snygg-Tobbe har rymt till Malaysia-Australien-Nya Zeeland och USA och njuter troligtvis och förhoppningsvis av livet i Malaysia precis sådär som jag gjorde för sisådär ett år sedan.. Snyft..

*Själv jobbar jag, äter lite middag och somnar totalt utmattad innan klockan tio varje dag. Även helger. Förlåt för det bye the way, ska försöka hålla mig vaken lite längre någon gång. Men hur lätt är det när inte ens två superonyttiga energibomber till halv-liters-monster håller mig vaken.

Martin var föresten i stan igår, -WIN!, skrek jag på spårvagnen då jag fick höra det.. Honom kan jag ju alltid suga lite energi ifrån. ICKE! Killen är så utpumpad efter Brandövningar och ett evigt standupande att vi tillbringade kvällen djuuuupt nedsjunkna på "Masala" med varsin kyckling tandoori framför oss som enda lycka i livet. Vi beslutade i alla fall att vi tillsammans eller ensamna på varsitt håll ska åka till Latin Amerika eller Nordamerika eller Europa eller Kazakstan eller Nya Zeeland eller Australien eller... Osv.. Och där ska vi backpacka eller köpa en husbil och köra runt eller åka moped eller bosätta oss och jobba eller cykla omkring eller osv..

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Det är sjukt ändå hur ditt inlägg avspeglar hur jag känner mig för tillfället. Jag måste ut. Nu! Dammit. >.<

2010-03-24 @ 02:20:18
Postat av: Nils

Me knåw! Fan va bitter jag är just nu!

2010-03-27 @ 17:48:11
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0