En stor dag #2

Häromdagen var en stor dag. Det hade dock ingenting med hår på snoppen att göra. Det kommer väl så småningom det också men än sålänge, ingenting. Schnyft. Saken var bara den att jag inte han mer än att logga in på blogg.se och skriva en rubrik innan jag insåg att klockan hade förflyttats sig en timma utan att jag hade märkt något där jag låg och njöt av gammal rock på youtube. Så medan jag satt ovetande på bussen måste någon rödskäggig bonnlurk tagit över där jag lämnade. Därav - orustsnopphumorn. Så kan det gå.

Det som egentligen gjorde dagen till en bättre dag än den innan var att jag nu officiellt har fört över pengar till reskontot och börjat spara. WIN!

171 dagar tills livet börjar igen..


Kommentarer
Postat av: Martina

Äntligen! Nästan så man skulle starta en insamling så du kommer iväg nån gång..

2010-05-03 @ 19:44:41
Postat av: Nils

Det tycker jag låter som en strålande idé!

2010-05-03 @ 22:05:44
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Martin

En fond!! Vi startar en resefond Nils..



Underhållning mot betalning.



2010-05-08 @ 00:09:36
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: C.

Nae, nu ger jag nog upp på dig. uppdaterar och kollar om du skrivit nått här flera gånger om dagen. nu orkar jag inte längre, hoppas jag hittar tillbaka till din blogg senare när du har mer tid att dela med dig av ditt liv:)

2010-05-13 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0