Världens bästa dusch..

På resor likt denna är en dusch som sprutar mer än ett shotglas vatten i timman en lyx. Man får ofta samla vatten i handen och hälla det över benen för att överhuvudtaget kunna få fukten igenom håret och in till huden. Och ni som träffat mig vet att jag inte direkt är den hårigaste pojken på planeten.
Sen att duschen ofta har sitt eget ekosystem med ett zoo av olika insekter och svampar gör att man ofta önskar att den var större för att man lättare ska kunna undgå att luta en nytvättat axel rakt in i en fint göslad mögelåker mellan kaklet.
Varmvatten är som ni kanske förstår inte ens att tänka på, bit ihop och snabbt in snabbt ut är det som gäller.

Dock inte på Zephyr Hostel i Lanquin.

Den första varma duschen på två veckor var troligen den bästa någonsin. Medräknat varmamackor i badkaret hemma i kingriver. Bra sprutt, varmt vatten och sist men inte minst en helt, heeeeelt allrajt utsikt. WIN!


Klå den duschvyn om ni kan..


Blev lite läskigt på kvällen när man borstade tänderna dock. Kolmörker och ett dropp på 20meter cirka 20 centimeter till vänster om handfatet.


Kommentarer
Postat av: Syrran

tror inte på att de slår badkaret hemma, men men, du kan få inbilla dig det! Jag har kommit på att när du kommer hem så ska du säga vart man hittar paradiset på jorden å så ska jag åka dit nångång :P

2010-11-09 @ 22:14:36
URL: http://muffinsmois.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Helt magisk utsikt! Wow!

2010-11-10 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0