Mustaschtysk med narkolepsi..

Why o Why, hamnar man alltid brevid skumma människor på långa flyg. Vart är de där vanliga lagomsociala människorna, som vet hur nära ansikten ska vara när man samtalar och att signalen "jag tar på mig hörlurarna demonstrativt tydligt" betyder sluta prata jag vill sova.

Att någon skum karraktär skulle infinna sig på den lediga stolen brevid mig var det ingen tvekan om, frågan var bara vilken typ det skulle bli den här gången.
Det blev inte godisprasselfettot. Inte heller lip-ungen eller spottar-när-jag-pratar-damen i färglada schalar.
Det blev narkolepsitysken.

Verkade först helt okej och vi diskuterade hälsa och idrott eftersom han var proffessor i idrottsmedicin. Hugge min gode hälsokostmissbrukare till wannabe-Arnold hade orgasmerat över samtalet om man säger så. Men jag tyckte det var helt okej, snubben va skön.
Tills hans somnade..




Börjar närma sig axeln igen..


Herrn sov som en stock och hans huvud hade en stark dragnin emot min axel som strax, tack vare att den befann sig i i ett begränsat uttrymme även kallat flygplan, hade ont om utrymme att rymma på.

Gjorde mitt bästa för att väcka honom och det fungerade i tre till fyra minuter innan den dödströtte tysken som tydligen inte hade sovit gott på veckor slocknade på min axel igen.


Kommentarer
Postat av: Mowgli

Haha, älskar minen! ^^

Eftersöker ett inlägg ang hur du klarar dig fram nu utan några större spanskakunskaper? :)

2010-10-23 @ 12:02:56
Postat av: Mowgli

Haha, älskar minen! ^^

Eftersöker ett inlägg ang hur du klarar dig fram nu utan några större spanskakunskaper? :)

2010-10-23 @ 12:03:19
Postat av: Martin

JAG VILL VARA MED!!!!

2010-10-24 @ 04:50:21
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Nils

Språkproblemen är så vanliga att jag knappt tänker på det, men det kommer inlägg om det med!



JAG VILL HA DIG MED! båda två=)

2010-10-25 @ 17:14:27
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: SAMBADA

Hahaha Hugges dröm partner, en inoljad tysk professor i idrottsmedicin.

2010-10-26 @ 17:34:48
Postat av: Nils

Hahaha Precis, han skulle bara haft tvättbräda och 2,5%kroppsfett och grejen hade vart i lås=)

2010-10-27 @ 03:54:45
URL: http://nilsjohasson.blogg.se/
Postat av: Hgurk

Naaw, han ville väl bara känna lite närhet!

2010-10-27 @ 04:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0