Inget Internet!

Eftersom jag ännu inte har lyckats få ihop alla grejer för att bege mig ut i backen, väntar på en väska hemifrån, så satte jag mig häromdagen och klippte ihop ett ballongfest-klipp.
Lycklig över bilderna från världens roligaste kväll och över hur bra klippet blev försökte jag så fort jag blev klar ladda upp det. Inget internet.  FAIL!
Det har ösregnat i två dagar nu (Wooopidoo) och det klarar tydligen inte Fernies lilla internetlina. Trodde jag tagit mig till ett I-land men kanske inte ändå.

Nu sitter jag på ett internetcafé som tydligen har en annan lina och det finns inte riktigt tid att stanna 2-3h för att ladda upp ett klipp.
Har dock flyttat från hostelet till en lägenhet med fyra andra som får en närmare presentation snart, och vi ska skaffa eget internet på måndag.

Se fram emot ett nytt klipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0