Ondska..

Efter att ha klippt och lagt upp klipp i uländer tycker man att det borde vara rena barnleken att göra det här i Kanada. Snabb uppkoppling, inga strömavbrott, fungerande usb-portar och gratis internet hemma borde ju göra susen. Men icke!
Att extrahera klippet tar ungefär två timmar. Och eftersom min dator är en minilaptop och inte riktigt kan kallas "byggd för prestanda" kan jag inte se klippet innan det extraherats. Så jag fick göra det tre gånger innan det blev som jag ville ha det.

Redå för spridning över the wörld wide web. Vimeo tänkte jag då de andra svenskarna som videobloggar använder det. 2,5h senare var det uppe. Men med en maxlimit per vecka som hade spräckts med hästlängder blev det genast blokerat. FAIL!
Så då går vi in på youtube och gör ett försök till. Ytterligare 2,5 senare hinner jag förvånat tänka "Fungerar ju prima fina" innan jag jinxad mig själv med att bli blockerad i Europa. Det fungerar bara i Nord-Amerika. FAIL!

Så om någon har några tips om hur jag ska lösa detta lilla problem så är jag idel öra.
 

Jag har just nu ungefär 6.4% av mitt förstånd kvar och snart lika många procent av min hårväxt..


Kommentarer
Postat av: Helena

Inte for att det ar sa mycket trost kanske, men jag kan se det i Australien!

2011-03-20 @ 02:04:24
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0